Men guuud! Lika bra att resa utomlands!

Ja och Patrik har ju varit sugna på att åka till Göteborg i sommar över en långhelg så jag har suttit och kollat lite flyg och tåg. Men det går ju för fasen inte att resa i Sverige! Så snuskigt dyrt!!
Det är tre gånger billigare för hela familjen att åka till turkiet en vecka!
Vah?? Var är det det brister??
Så då tänkte vi att vi kanske bilar... Men vad? Då kan man ju inte fara äver en långhelg.
Då måste man ju har en vecka iaf eftersom det tar hundra år att köra...
Ja vi skulle ju kunna köra över natten men då blir ju jag och Patrik vakna i typ två dygn. Eftersom man kan inte sova sen på dagen när man kommit fram för man 1. missar en hel dag. 2. Elise är ju vaken.
Skit sverige!  Måste vi sitta i frostbitna gällivare hela "sommaren"??!


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till den nya upptäckten! Snuskigt dyrt att resa inom Svea ja, därav är jag uppe så sällan!

2009-06-05 @ 12:42:37
Postat av: madde

.. ja det är inte billigt... nu ger jag ett jätte tråkigt förslag.. men ett bra om man har barn.. Tåg med Familje vagn.. så ni kan sova..??

2009-06-05 @ 15:44:41
URL: http://madeleneblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0