Morgon alla Genier

Igår kväll spelades det Geni igår kväll igen. Jag, Patrik, Camilla, Andreas  och Jonte. Det gick betydligt mycket bättre igår.. Skönt! Igår besattes Patrik och Andreas av dom där förlorar demonerna. Trots att Patrik vann så surade han en sväng.
Hihii! Det är ju nästan lite kul med dåliga förlorare! ;) (När dom/vi kan bete någorlunda iaf... ;))
Blidde sent och tillslut satt jag och gäspade stort i soffan, trevlig värdinna va? Nå, jag tror gänget har överseende.

Men vet ni vad jag har gjort! Jag har glömt att Elise födelsedag redan är på tisdag. Jag trodde att det var en vecka kvar!
Så imorgon är det
-Städ
-Köpa presentpapper
-Handla till tårtor och fika
-Åsså ska vi köpa ballonger och serpentiner!! :D
-
Patrik ville att vi skulle ha hattar också, jag ska se om jg hittar några. Hehe!

Har heeeelt missat att det är redan på tisdag. Sjukt vad tiden går fort!

Idag vet jag inte vad som händer. Förhoppningsvis ingenting. Jag är så trött och slut så jag ska bara ta det lugnt och inte göra många knop. Bara slöa och vila. Ska lägga mig å sova när Elise ska vila.

Nä nu ska jag ta och inta soffposition och bara vara.


Kommentarer
Postat av: Sussie

Tänk vad fort ett år går!!! :)

2009-07-26 @ 13:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0