Utmanad

Jag fick en av utmaning av Ulrika reglerna lyder:

Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

Jag fyller aldrig på toapapper när jag tar det sista.
•Lider av lite tvångstankar. Tror jag har lite mer "rutiner" än vanligt folk. :)
•Älskar raggsockor men tycker att det är för trist att köpa så jag har alltid ont om dom.
•Jag kan sura ibland "Bara-för-att". Tycker att det är tråkigt även medans jag surar, Men ibland måste man bara. :)
•Dömer folk fort. På en gång faktiskt.
•Kan erkänna när jag dömt folk  lite för fort.
•Är en sån livlig och sprallig preson så folk tror ofta att jag är dum i huvudet. Det stör mig ibland för att...
•Jag hatar när folk pratar till mig som till en idiot. (Man kan vara rolig och smart vettni!)

Sådärja! Jag i min tur utmanar:

Hannaaah
Vonapa
Varmdömorsan
Tihi
Rusubecka
Nina
Sussie
Emma


Kommentarer
Postat av: malin

haha, kul sanningar!

2009-02-18 @ 09:18:07
URL: http://gabbymothin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj ska ta itu med detta... måste bara tänka ut några bra saker....

2009-02-18 @ 10:41:30
Postat av: Nicole

Hihi det var jag som skrev sist.... =)

2009-02-18 @ 10:42:31
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: vonapa

Gud om jag ska skicka runt sånt så får man ju svara på dessa frågor i årtionden. Dessutom har jag redan kört en vända av utmaningar. Jag tyckte iof dina ovanor. Hehe

2009-02-18 @ 12:25:20
URL: http://Du vet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0