Utmanad

Skriv 5 otäcka saker att äta och skicka den dåliga maten till 5 andra bloggare som utmaning och se om de vågar äta den.

Nicoles Lista:

1. Fisk (klarar inte av smaken, lukten och bara tanken på att få ett ben i munnen får mig att kräkas) - Nej du Nicole! Fisk är gott och nyttigt!
2. Kokosmjölk (Ryyyyyser.....) -Jaa, det är ju inte helt supergott.. Men okej!
3. Isterband, pölsa, sylta och dyl (Inte gott, inte ok mat. Det är ju kattmat för bövelen) - Nee, precis! Håller med!
4. Leverpastej (Dagismardrömmar) -Leverpastej är mums! Men lever i sig.... :(
5. Rotfrukter (smakar inte gott alls.... rårivna morötter kan jag sträcka mig till) - Har lärt mig gilla nu! Det går, prova!

Min Lista:

1. Lever. (Why oh why ska man äta ett upprensnings-organ? Lever och Njurar har väl sin päckliga smak av en anledning!)
2. Ärtsoppa. (Hade kanske kunnat lära mig om inte min mamma och morbror/Gudfar hade tvingat mig att äta det när vi kom fram till Ljusdal en sen natt för många, många, många år sedan. Jaana gifte sig då!)
3. Fläsksvål snacksen. (Under min tid i Malmö introducerades jag för detta. Fy.)
4. Pölsa. (Äter inte heller Whiskas eller Frolic! ;))
5. Abslout ingenting med socker eller kolhydrater överhuvudtaget (...I wish..... ;))

Jag utmanar:

Danni-
danni.webblogg.se

Hannah-
Hannaaah.bloggagratis.se 

Ulrika-
Sonjaulrikas.blogg.se

Jessica-
Tihis.blogg.se

Leons Mamma Emma- 
Nutiopa.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0