Övar med Elise "Varsågod... Tack tack"

Hahahhaaa!!! Elise sitter bredvid mig i soffan med fjärrkontrollen och jag lyckades få henne att förstå att när jag räcker fram handen och säger "Kan jag få den?"
Så räcker hon över fjärren till mig. Jag blir såklart överlycklig och Tackar för fjärren.
Sen ger jag tillbaka och säger varsågod. 
Problemet är att Elise så gärna vil ha fjärren i handen så hon överlåter den till mig en hundradelssekund ungefär (jag ska alltså hinna tacka som hjärtligast på den korta tiden).
Så alltså så fort hon gett över den till mig så sprätter hon till och suger in luft så det låter sådär "åh-jäklar-nu-är-det-brådis-ta-tillbaka-den" åsså svisch!
Så sitter hon med fjärren i ett krampaktigt tag. Hihihihiii...
Hon ser så kul ut. Man ser hur hon verkligen inte vill ge mig fjärren.
Men hon gör det ändå, och ser glad ut för varje Tack och Varsågod!

Kommentarer
Postat av: Anki

Naaw så underbart!

2009-02-18 @ 14:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0