Öppen lek följt av Playdate med Ebba

Vi tog oss iväg på öppen lek. Fick dock ta bilen idag för jag hade inte hunnit och jag skulle ha promenerat.
Där var det full rulle. En massa barn i ungefär samma ålder så Elise hade jätteroligt som vanligt.
Efter det åkte vi till Mbgt och köpte nya D-droppar.
Vi hann bara hem så började jag messa med Sussie, hon var kaffesugen så hon och Ebba kom hit.
Elise och Ebba busade runt här ett bra tag. :)
Ebba som är SuperBabyn som jag kallar henne. Hon har lärt sig, sitta, krypa och stå i mirakel-fart! :) Hon är såå söt.
Här får ni lite bilder på brudarna.. Tog bilderna med mobilen så det är ganska oskarpa bilder. :(
Ska se senare om Sussie lägger ut på skarpare så stjäl jag dom av henne. :)

   

Ebbis                                  Elise spanar i Sussie    Kraam                                Kolla in tjejjen! :)

Nu sover Elise som en stock.. Hennes första ordentliga vila för idag.
Hon var riktigt slut efter all lek idag. :)
 Nu ska mamma Catja vila huvvet lite....
Oh-oh-oh! *Studsar upp och ner* Jag har ett paket att hämta idag också.... Finally! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0