Ojsan! Ett städil drog förbi!

Jaha ojdå! :) Jag som tyckte när jag kom hem idag;
"Åååh, va skönt, nu har jag gjort en massa nyttigheter så nu kan jag bara vara hela dagen utan samvete..."
(Ja jag tänkte alltså världens längsta mening... Heh!)
Men då helt plötsligt, från ett inte så dammfritt hörn så kom städilet. Tjoff bara!
Ett sånt grundligt städil då man tar alla dom där skrymslena också med dammsugarslangen och dammtorkar inne i vasen... :)
På städilet så tog jag itu med disken som vi samlat hela helgen...
Och medans jag diskade så hade jag min broccoli/sparris/bacon gratäng (blev nått hittepå idag...okej smak!) i ugnen..

Nu sitter jag och väntar på att tösen ska vakna...
Jäklars vad hon sover idag......................... Jo! Hon sover, var och kollade så hon andades. Det gör hon.

Patrik gick över till farmor och skulle skruva i sin cross. :)
Vilket jag kom på nu var dumt. Han skulle ha varit hemma en liten stund till bara så jag hade kunnat smita på OK och hämta ut mitt paket.... Men men, jag får slänga Elise i vagnen sen och promma över och hämta ut d!

Klurar fortfarande på present till min Lunga.... Tror nog ändå nu att jag kommit på en sak...

Nä, jag behövar kaffe.. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0