My Gosh...

*Smackar med tungar och skakar på huvudet*
Vilket skit... Den rätte för Rosing alltså...
Ja, inte kommer jag se det fler gånger inte...
(I smyg kanske jag zappar förbi nångång.... Hehe)

Men jaja... Hon får ju göra som hon vill.
Och tänk va fantastiskt om hon skulle hitta sin drömprins där.
Och tänk vilken tur om det RÄTTE är en Chippndale kille, eller en nittonåring...
Fatta! Nittonåringen varar ju liksom så länge! Långt efter att hon lämnat jordelivet! :)
Nä fyyy va elak jag är! :)

Nu är det House på TV. Visserligen avsnitt jag redan sett... Men dom tål att ses igen.
Han är ju bara för bra. :)

Patrik är och skruvar i sin kära cross.
Fast så kär kan den ju inte vara eftersom idag är första dagen han skruvar i den sen han köpte den..

Nu ska jag luta mig tillbaka.. Ta en dusch i reklamen och mysa.
Musklerna i kroppen är ännu nyvakna och klurar på vad som pågår.
Imorgon kommer axlar och rygg att få veta att dom är åter i fullt bruk.
HÄRLIGT!


Kommentarer
Postat av: Tessah

Ja fy vilket skit program! hon har ju förstört sig själv så hemskt mycket!!!...bara kolla munnen..helt sne och to "big"

hahaha vem tror du droga av dom? ...

2009-02-24 @ 21:22:12
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag håller med dej,vilekn skiiiit

2009-02-25 @ 11:12:44
URL: http://nattisfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0