Morgon morgon!

Jag missade för tusan Melodifestivalen igår. Patrik ville ha ut sin alla ♥ massage och dylikt.
 Fast han ville ha det i en annan ordning. Dylikt först och sen massage.
Jag frågade vad som skulle masseras fötter? Huvud? Handen? Ryggen?
Han kunde inte bestämma sig så det blev allt förutom ryggen för då såg han inte TVn.
Efter massagen, som han konstigt nog inte tjatade om att jag skulle fortsätta med, så lade jag mig tillrätta och fortsatte se Constantine. (Rätt skönt att jag inte behvövde massera mer, det var svårt att fokusera på filmen. Jag skulle snart få veta att det tydligen varit tvättom:))

Patrik låg tyst en stund sen sätter han sig upp. "
Gumman, det där var snarare ett straff än en present... "
Flinar.
"Vah? Vaddå då?" Svarade jag jäkligt förvånat. (Brukar få höra att jag är så bra på att massera. Dom kanske ljuger för att vara snäll!)
"Jaa, du kanske var inne i filmen eller nått men du gnuggade svinhårt på ett och samma ställe tills det började hetta i skinnet. Då bytte du ställe. Sen pickade du mig i pannan. Varför? Sen höll min hyd i pannan att spricka... Och jag trodde ett tag att du skulle gnugga lös håret..."
Jag försökte komma med några lama förklaringar till varför jag gjort som jag gjort.
Men han hade nog rätt. Jag var ju rätt inne i filmen. Kommer inte riktigt ihåg massagen...  Hehe... :)
Men jag tyckte det slutade riktigt bra. För Patrik började visa för mig hur man bör göra. Skööönt!
Så jag fick ju värsta massagen också. Nice.
Efter detta kom jag på den perfekta ursäkter till varför jag presterade så dåligt.

"Det är ju för att du tog Dylikt först. Så skulle det inte vara. Det var massage först och sen resten. Det stod ju till och med på kortet! Så nu är jag trött och orkar inte fokusera ordentligt....."

Haha! Ja, lite fnissande åsså somnade vi.

Jag vaknade i morse av en riktig kramis. Stackaren hade drömt hemskheter.

Nu ska jag busa med min galet sociala unge. Dom senaste dagarna har hon varit så social och så "med".
Vill kramas och busa och mysa hela tiden.. Hon är jättekul! Min bästis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0