Min Högst Personliga åsikt om Lets Dance

Jahapp... Denna gången tänkte jag skriva medans jag ser programmet...
Såå...

-Niklas- Honom missade jag faktisk för Elise ville ha tutten och lite killa i "håret " och stryka på ryggen. Men det gör inget att jag missade. Jag gillar ju honom inte så jag hade gett honom kasst betyg bara "för att". 


...Jaha. Reklam. Ovanligt! Jaja, ska passa på att plocka undan alla leksaker och diska upp vällingflaskan. 
... Ja det gick betydligt mycket fortare att plocka undan är jag trott. Bloglovin är nere dessutom. Typiskt. Jag kan inte längre läsa bloggar "manuellt". Glömt hur man gör. Hihi! 
Nu börjar det... :)  

-Kitty- Första gången Kitty tar detta på allvar. Kul att hon börjar anstränga sig. Men allvarligt, är det inte too little, too late nu? Sen vet jag inte vad det är men hon ser ut att klampa runt jämt på dansgolvet. Why ser det ut så? (Juryn upprepade precis detta om fötterna... Jag borde få en plats i juryn. Kan även ställa upp i Idol också som jurymedlem. TV4, maila mig så tar vi hand om detaljerna!)


-Elisabet- (Det blir nog svårt att slå förra veckans insats. Hon var Fenomenal!! :) Vilken show!)
First of all- Fransklänningarna funkar fan så mycket bättre än kassler korsetterna. Ja hon är ju för söt alltså. Helt okej, dom försöker härma lite förra veckans nummer med mycket höftrullningar men det är ju också samba.
 


-George- Som hann tillbaka efter begravningen! (Vilket rabalder det blir av allt!) Min första konstatering som vanligt är: Fan så snygg han är. Njaeeee, inte riktigt hans grej det här mad vals. Hans boxar fötter har hjälpt honom i tidigare danser. Men i valsen hjälper dom inte honom tyvärr. Men medans han dansar halvtaskigt så hade jag haft en task så hade den inte varit halvers. Hahahaa!! Där fick jag till det va? (Juryn tyckte han var bra. Dårar.)
Två minuter senare: OJOJOJOJ!! Nu kommer det stå på löpsedlarna:
GAY SKANDAL! TONY I TÅRAR! GEORGES BÖGHAT!  Jepp. Bara att konstatera, han kommer få på näsan denna snygga George. Men det är han väl van vid! :)


...Reklam IGEN. Denna gången fyller jag min vattenflaska och tvättar av mascaran från mina Ögon-Flimmerhår. (Mina klassas inte som fransar.)
Perfekt tajming denna gången.

-Carl-Jan- Har i alla veckor försökt komma på vad det är CJ liknar. Nån sorts spole av nått slag kanske... Hmm..
Först av allt: Vilken äcklig kroppstrumpa hans danspartner har. *Ryser äcklat*
Menh! Nu kom jag på vad hans dansande liknar!! Jag har haft det "på tungan" i alla dessa veckor men inte fått fram det riktigt. Han ser ut som en ettåring som precis kommit på att man kan dansa! Visst då? Precis som småbarnen när dom står och vickar på hela kroppen istället för bara höfterna. Nickar med huvudet, för dom små inte förstår att det är armarna man ska röra. Hihihiii!

 
-Laila Sweet Laila- jaaah, jag smälter. Tänk att jag avskydde den här människan. FANTASTISKT! Nu ska jag googla hennes rump chock, har glömt kolla in rumpan. Den är säkert perfekt den med! :) ...Nä det var den inte. Inte i min smak (dvs. inte Ba-donka-donk). Konstigt, nånting med Laila jag inte tycker är perfekt.


-Magnus Samuelsson- WOW!!! Detta kött och muskelberg rör sig till Michael Jacksons Thriller. Wow, wow, wow... Grym koreografi. Ful Hellstöm hatt. Amazing bringa. Men var tröjan tvungen att vara glansig? Det påminner lite grand om glasyr faktiskt. Glasyr på nånting smaskigt. ;) (Hade jag varit hans fru så hade jag haft lite frågor till denne gosse... Verkar det inte glimta lite mellan han och danserskan?)


Aaargh! Reklam igen! 

-Morgan-Snygg koreografi. Don't like his hair. Men ja han kan ju dansa.
 


Vad tror ni? Vem vinner han Laila eller Samuelsson?   

Nu ska jag krypa ner i sängen och se Hjälp!
Ska upp tidigt (04.30) och överraska Patrik med tomtegröt och kanelhjärtan på! ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag håller på Morgan...eller Magnus...eller Laila...har som inte bestämt mig än ;P



Du har en jätte fin blogg du med! :)

2009-02-14 @ 09:08:51
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha ja, faktiskt ganska lika åsikter =) Kul att du har börjat gilla Laila. Jag har inte lyckats med det än. Men hon steg ju lite efter den här dansen tyckter jag. Men inte helt, så därför är det ju Morgan och Magnus jag håller på =D

2009-02-14 @ 09:57:14
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha... så himla klockrena iakttagelser du gör. Snygg ny blogg har du också. Den är riktigt proffsig. Ja, eller du är ett bloggproffs!! Mycket bättre blog än alla andra på ex. mama.nu. Skrivandet är verkligen din grej. Hade varit kul med en analys av kvällens melodifestival :-) Kram på er

2009-02-14 @ 18:47:27
URL: http://camillav.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0