Jag måste ha legat på latsidan!

Jag måste verkligen ha gjort det!
Jag måste ha blundat hela helgen!
Dammtussar stora som Amsterdam rullar omkring kring golven och tvättkorgen var full! (Vah??!)
Att tvättkorgen är full....Det händer ALDRIG hos oss.
Bara av den enkla anledningen att jag är manisk när det gäller tvätt.
Jag ÄLSKAR att tvätta och vika tvätt!
Jag tvättar konstant.
Nu har jag fått klämma in så mycket tvätt på torkställningen så det kommer ju inte bli torrt på ett halvår!
Sen en sak till. Jag tror att det är våran lägenhet som producerar dammtussarna för hela Sverige.
Förtsår inte att det kan bli dammigt så fort. Jag städar ju jämt.
Jag gör inget annat.
Men ändå ser jag damm överallt. Men inte hos andra... Konstigt.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

hehe jag är likadan.. men har oxå en full tvättkorg nu :-o Fin blogg!!

2009-02-23 @ 20:21:53
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Emma

Så fint, du får gärna komma och tvätta hos oss,(och vika!) våran korg e överfull varannan dag.

Kan även meddela att också vi har dammtussar, undra hur dessa tar sig från er ti Götet utan att falla sönder;)?

2009-02-24 @ 07:57:51
Postat av: A

Du, det är något med kvarteret hägern, och damm... Du är inte ensam om det!

2009-02-24 @ 08:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0