Badet gick prima!

Elise stormtrivdes som vanligt! :) Tjöööööt, tydligen hela tiden i omklädingsrummet med pappa. :)
Hon kommer ut till mig som väntar vid poolen och hon sprätter och hoppar i min famn och vill ner i vattnet nu, nu, nu!!
:)
Dök gjorde vi två gånger. Hon är lite skeptisk, men inte emot det.
Dyker, tycker att det; "är lite skumt det här..." Men hon gråter inte alls eller så.
Hon bara liksom skakar av sig det och fortsätter simma. Vilket hon faktiskt gör nu.
Hon har fattat det här med att simma, sparka med benen så man kommer fram.
Sen upptäckte jag att hon kan flyta nästan själv på rygg! Vah?! När har hon lärt sig det?
Jag höll bara ett finger under nacken, så som dom sagt att man ska göra.
Men jag trodde inte att barnen skulle lära sig att göra det på riktigt. :)
Men hon gör det! Så duktig är hon...
Håller också och hänger själv i mina tummar..... :)
Helt otroligt!

Slänger in bilder senare, hinner inte nu. Ska försöka hinna cykla innan ELise vaknar.
Jag lade henne henne i min säng för att vila efter badet. DÄr låg hon och kollade lite TV innan hon slocknade.
Och nu är hon helt däckad!

Imorrn ÖL (Öppen lek)...

Men senare ikväll, badbilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0