Nyår imorrn.

Japp. Då var det dags. Men som gravid jätte känns det inte alls särskillt lockande. Inte alls. Nä.

(Här har jag skrivit nu fyra olika meningar för att komma vidare med inlägget, men alla fyra var så jäkla negativa så jag orkar inte ha kvar dom! :))

Nu är det inte länge kvar. Snart klart. Snart bebis. Snart kan man få börja gå ner i vikt. Snart orkar jag röra på mig igen. LÄNGTAR!

Hade tänkt promenera ner på stan å köpa nytt gloss och mascara. Men det är 28 minusgrader här uppe på tredje våningen så nere på gatan är det nog ännu lite kyligare. Så jaaaa, får se om bilen startar (ingen stolpe) så tar vi den ist.

Väntar på diskmaskinen också. Har ju insett att om den inte kommer idag så får jag ju vänta till nästa vecka. Suuuck........

Ska ringa stackars Patrik å höra hur det går på jobbet. Han har inte fått många timmars sömn i natt. Huvva.... Stackars älskling.

Hittade förresten en vagn på bloket igår, ska ta å ringa på den........

Nä jag har tappat fokus. den här obstinata ungen har rivit upp blomjord ur den stora blomman igen. SUCK.
Har sagt till Patrik hundra gånger att vi inte kan ha den här inne men han envisas. Hon är ALDRIG och petar i blomjorden när han är hemma. Men så fort han far så är hon där. Suck..



Ser ni jur jävla neggo jag är. Inge kul alls.

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor/svärmor

GOTT NYTT ÅR PÅ ER... Vi ses nästa år... Kram

2009-12-30 @ 12:05:53
Postat av: Johanna

man får vara negativ. Det är banne mig en RÄTTIGHET!:)

2009-12-30 @ 12:38:09
URL: http://johannalo.blogg.se/
Postat av: ToniLoves (a lot)

Oj vad det var länge sen jag var inne här men lika skoj för det :D

Ha en skön lördag :D

2010-01-02 @ 14:46:43
URL: http://toniloves.milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0