Nä nu ut å gå

Ja usch alltså! det känns i kroppen att man suiiti still i flera dagar och käkat After Eight. uuuurk....
Nu tar vi på oss nya täckisar och drar på promenad. Får se hur lång man klarar gå idag. Igår försökte jag men fick så konstigt i magen så jag vågade inte gå längre än vad jag visste Elise orkade gå hem själv... (Elise gick själv å jag hade inte med pulkan...)
Igårkväll levde bäbisen om så det var nästan otäckt! :) Hela magen for fram och tillbaka och Andreas och Felicia såg det till och med från andra sidan bordet! :D

Nä nu klä på å gå ut.... Måste åka idag till Erixon och kolla om overallen jag kollat på till bäbisen kanske är på rea. :) En snorgrön Tummen ovarall.(Om det blir en tjej så får vi lägga till knallrosa accessoarer! ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0