Jaja, Eriks tjej. Å stallet igår.

Alla surrar om Idol Eriks tjej som stod bredvid honom hela låten.

MEN SLUTA VA SÅ TASKIG!!!
Stackars tjejjen visste nog inte vad hon skulle ta sig till.
Hon har det nog ganska jobbigt nu. Pinsamt för henne... Måste man göra det värre??!
Hon var ju superglad för sin killes skull....
Jo, det var lite pinsamt men hur vore det om hela sverige och mediasverige diskuterade det mest pinsamma som hänt dig??
Nä jag tycker synd om henne. Sluta va elak!

Flickvännen Ninni gjorde Erik sällskap på scen under vinnarlåten. Foto: TV4



Joo vi var på Lucia showen i stallet i går jag och Elise. Patrik stannade hemma och sov sov sov... :)
När vi kommer dit var det så fullsmockat med folk så vi kom inte ens ut på läktaren nästan.
Fick stå och hålla upp Elise så hon skulle se nått överhuvudtaget. Å ja... Hur länge tror du jag orkar stå så??
Jag tod ut två nummer sen orkade jag inte mer.
Elise var överlycklig. Hon skrek och skrattade och riktigt vibrerade när hästarna sprang runt.
Hon blev lycklig när alla applåderade så hon började klappa händerna till allt.
Medans funktionärerna byggde upp olika banor så spelade dom pausmusik. När dom slog på den dansade och klappade hon händerna. När dom stängde av pausmusiken så applåderade hon. Hon va ÖVERLYCKLIG! :)
Men jag orkade som sagt inte hålla henne så vi gick in till stallet istället så Elise fick se hästarna på nära håll.
Å hon var sååå glad. Fick klappa hästar och var helt lyrisk. Hon gick raka spåret fram till Lectors box. Hehe, dukktti tjej! ;) Men dit fick hon inte gå. Inte klappa honom.... :)

Nä nu måste vi rejsa igång. Har mycket nu på morgonen. Handla, dagmamman, akupunktur åsså jobb.
Lång dag idag. 
Häjj.

Kommentarer
Postat av: ??

Var är du?

2009-12-18 @ 13:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0