God jul...

Jeees... Hoppas alla haft en fin jul! :)
Det har vi! :) Verkligen toppen! :)
Kommit hem idag från byn. Åkte dit på juldagsmorgonen och hem idag.
Så vi har firat jul med bådas familjer i år.

Kom hem idag och såg den kanske roligaste svenska filmen genom tiderna.
"Tomten är far till alla barnen". Ja jisses. Hur jag skrattar till den. Tårarna har bara sprutat så jäkla kul är den ju! :)

Nu är hela familjen duschad/badad och ligger i varsin soffa/fåtölj och kollar på Harry Potter.
Hoppas på att pigan ska sova gott i natt. Lite struligt med sömnen när dagarna varit så hektiska.
Å för att inte tala om all godis och läsk hon proppat i sig! :)

Jag fick toppklappar av Patrik. Han blåste mig totalt och jag var helt säker på att vi inte skulle ge nått till varann i år. (Vi ska nog köpa ny säng ist!) Men surprise! Jag fick mig ett par nya täckbyxor och skor! :D
Fantastiskt! Tack Hjärtat! :)
En massa andra fina klappar har vi fått och Elise har som vanligt fått ett helt berg av presenter! :)

Nä nu mysa med familjen och lägga pigan sen. Så ska jag och Patrik mysa på tu man hand också...

Hoppas ni alla haft en bra jul!
(Vi har också ett ettårs jubileum nu... Ett helt år... :) Stolt!)

Kommentarer
Postat av: Linda å Ellen

God jul i efterskott!!Å gott nytt år i förskott;-)!

2009-12-26 @ 20:08:53
Postat av: mamma/mormor/svärmor

Tack för en fin jul, det var underbart att ha er här... Kram

2009-12-26 @ 21:02:17
Postat av: Anonym

tänkte faktist på er i morse, att ni har ju fasen ett "ett års..". de är ju hur bra som! allt går ju, då behöver man inte känna sig korkad som försöker vara optimist :)

2009-12-27 @ 13:33:54
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Anni

Ett jättegrattis till ert jubileum! Glad för er skull! Kram!

2009-12-28 @ 11:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0