Alltså.

Jag är himla duktig på att skriva.
Jag skriver riktigt bra, smart och snyggt.
Jag skriver roligt, lättsamt och intressant.
MEEEN (Tony Irwing), inte nu mera. Jag har blivit förstörd av min blogg.
Jag känner mig tvingad att logga in här och skriva nånting om mina senaste dagar och blaha blaha.
Å vet du... Det är inge kul.
Det är inte roligt alls att min "Talang", om jag får säga så, slösas på taskiga blogginlägg.
Så numera kommer jag att dra ner på mitt bloggande.
Ska bara gå in här och skriva nått klatschigt och kul när jag känner mig inspirerad.
Inte tvångsmässigt som det känts på sista tiden.
Min textlärare skulle vara mycket besviken på mig om hin såg vilka meningslösa inlägg med KASS svenska jag plitat ner här. Nä usch...

Så. Ha det så trevligt till nästa gång vi hörs! :)

Ska kopiera ett ROLIGT inlägg från förra året..Ska bara hitta igen det från min förra blogg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0