PA hade jag igår

Jodu! Haha! Jag slocknade i sängen tittandes på Oskyldigt dömd... Patrik satt med grabbgänget i TVrummet och blockade motorcyklar som vanligt. Jag sov som ett barn under filten.
Vaknar två timmar senare av att Patrik står och klär av mig.. Haha! Inte särskillt porrigt alls. Nä han skulle bara hjälpa mig i säng. Jag var helt förvirrad och stirrade bara på honom. Jag kommer ihåg att jag tänkte "Ska jag upp nu? Men varför klär Patrik på mig?"
Ja jag hann inte mer än uppfatta vad som var i görningen, att det var under täcket jag skulle så hade jag somnat om. 
ja jesus.. tröttare än jag var igår är det vääääldigt länge sen jag varit. Om jag någongång ens vart så trött. 
Nåjaaaa, jag har sovit som en hel sessa. Vaknade till av Elise under natten och gick in till henne. Döm av min förvåning när Patrik stod därinne. Haha! Han har klivit upp ur sängen samtidigt som mig, eller sekunden innan, och före mig gått in dit. Å jag har inte märkt nått. Ojoj....

Idag kommer Sjötorgsgänget hem! Kul kul! Ska bli intressant  å se hur dom blir mottagna. Hehe ;)

Patrik stack precis iväg med Big'O. Iväg till luläh å ev köpa MC. Han skulle först bara dit å titta på cyklar men nu ska han kaaaanska köpa en som han tittat på. Hm. Jo då ska jag säga er att Patrik kommer hem med MC idag. haha! Inte fasen kan Patrik stå emot om han står framför en sån mc han vill ha. Han har tittat på den tidigare och viljat köpa den. Den är nu till salu och Patrik kan provköra den. Även om den skulle vara den största skrothög någonsin så kommer han köpa den idag. Han kommer inte komma hem utan Mc,. Det kan jag säga er! :)

Nä nu måste jag iväg å byta blöja. Damen STINKER!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0