Morgon!

Till Johanna: Jo jag misstänker att det är graviditeten som spökar. Sista tiden med Elise i magen så tyckte jag att jag luktade kaktus hela tiden.. Hehe. Jag bytte deo, shampo, allt men kaktuslukten hängde kvar. Försvann när Elise föddes precis som du säger! :)

Så ja..... Soffan är tvättad men det luktar ännu. Jag ska släpa ut mattan till badkaret och skura upp den lite. För då vet jag att jag tagit allt jag kunnat. Om lukten ännu hänger kvar så är det bara jag som nojjar...
Patrik spillde kaffe på mattan för några dagar sedan men vi har ju skurat den redan en gång.. Men jag kanske missat nånstans. Ska ta den en gång till. Hoppas jag får bort lukten för jag står nog inte ut med å känna denna stanken till februari.. Hujj!

Vi har sovit som stockar efter att ha sett en Wallander igår. Vi hade riktigt mys. Vi såg film å jag tände mina kära värmeljus för första gången sen i våras... :) Det finns inget mysigare än tända ljus. Dessutom hade jag kvar ett av mina vaniljdoftljus. Mmmm.....
Grannen hade tokfest och poppade musik och tjejjer skrek rätt ut hela kvällen men vi höjde ljudet på tvn. Vi tappade bort en vindruva som bara försvann. Jag fattar inte. Vi tänkte strunta i det först men så kom jag på att den är precis rätt storlek för att Elise ska sätta i halsen och kvävas. Så vi fick pausa filmen och söka reda på en ficklampa men icket.... PUTS VÄCK! Mycket mystiskt!

Nu har vi käkat frulle och väntar på bussen. Mormor kommer ju idag! :)

Jahaja, nä jag ska ta och se lite nyheter, dricka kaffet åsså diska undan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0