Måndag morgon

Äntligen är post och liknande up and running again. Fasen helgerna har ju inget öppet.
Idag ska vi och hämta Patrik efterlängtade körkort. Jihouuu! :)

Vi började ju se filmen igår. Redan halv nio slog vi på filmen. Jag frågade Patrik hur lång filmen var. Han kollade snabbt på fodralet och svarade "En timma och trettiofem minuter."
"Men braa! Då orkar jag se hela. Annars hade jag nog gått och lagt mig!"
Svarade jag nöjt.
När det gått en timma och tjugo minuter sitter jag precis och tänker "det kommer bli ett konstigt slut på denna filmen.."
Så kastar Patrik fodralet till mig och ber mig kolla längden på filmen med ett flin.
Två och en halvtimma lång är ju filmen!!!! Hahaha! Den jäkeln blåste mig!
"Men jag ville ju att du skulle se den!" Följt av ett HAHAHAAHAHAA.
Bara vetskapen av att filmen var så lång gjorde att jag somnade på soffan. Jag har fått en filt över mig innan filmen var slut.

Nu ska jag se färdigt sista timmen av filmen å sen ska jag å Elise ut på promenad. Idag är det inte sååå jäkla hett. Så det ska bli skönt att dra ut på prom.

Nä nu ska jag försöka fokusera på filmen som rullar här... Hejj hejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0