Det blidde en dag på stranden

Jorå! Vi hade det jättemysigt! Redan klockan elva drog vi ut. Samma gäng som igår men vi bytte ut Jenny mot Camilla! :)
Solen sken, Elise lekte med hink och spade och var supernöjd med detta hur länge som helst! Trodde jag aldrig faktiskt! Hehe! Felicia badade för fullt, Camilla läste en bok om Perfect Horsemanship, Andreas och Patrik grillade korv åt oss alla och jag gick runt i solen och spanade på Elise.
Tre hela timmar var vi ute utan att Elise blev uttråkad. :)
Hon sov visserligen en timma av den tiden. Så verkligen en lyckad dag! :)
Å just när vi lyfte in barnvagnen i bilen så började det regna... Klockren planering!

Patrik har gått för att pussa mcn gonatt å jag och Elise leker. Damen ska få gå och lägga sig en timma tidigare idag. Jag känner att jag inte har ork till å vara en bra mamma ända till nio ikväll. Så hon får lägga sig tidigare!
Av nån anledning så har jag flera kvällar i rad haft värsta illamåendet. Skumt.
Patrik har knappt fått röra sig i sängen..  Uschimeja!
Men lilldamen här verkar själv vilja ta tidig kväll. Hon ser väldans trött ut faktiskt. En timma till får hon orka sen sovaaa.
Jag å Patrik ska försöka orka sitta uppe å se lite film. Vi ser ju hur det går... :)

Annars så är jag bara allmänt avis på Camilla som har ridläger (!!!!:D) nästa vecka. Så så såååå avis. Jag saknar ridningen som fasen..... Som fan. Hade tänkt hoppa på när terminen börjar i allafall men jag känner att mig kropp inte skulle klara det. Min balans när jag själv promenerar runt är försämrad så jag törs inte sätta mig på hästryggen.
BM sa att ridning är den enda sporten dom brukar avråda från. Ja nog är ju det typiskt.... :( På grund av fallrisken. Inte annars. Men hur skulle det gå att rida när magmuskulaturen är helt avstängd?! Det går ju inte. Omöjligt. Typ....
Usch. Det är riktigt trist att jag inte kan rida. :(
Men men i Januari kommer lilla bäbis å då är det bara några veckor till läkning å sen kan jag hoppa upp igen! :)

Nä nu kom en illamåendeattack! Hujj! Måste lägga mig ner. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0