Miljömedvetenheten.. Hehe! Snyggt ord!

Jag vill börja med att jag fortfarande är förvirrad. Jag och Elise satte oss och åt våran morgongröt.
Jag tar en sked från Elises tallrik och ger till henne. Sen tar jag en sked från min gröt och trycker även den skeden i Elises mun! :X Stackaren, ett helt hallon och betydligt mycket varmare gröt, från en sked större än hon själv. :)

Frukosten.. Nu ska vi väl orka dagen va?
Sedan bar det av på promenad.....



Elise med sina solglasögon. Jag vet inte hur många bilder jag har på henne med dom.
Men hon är ju så COOL!! :)

Gick förbi lekparken på stan och Elise fick prova gunga för första gången. Det tyckte hon var skiiiitkul.
Skrek och tjöt: "Wiiiiiiiiiiie!!!"
Lite svårt att fota dock, samtidigt som jag vill hålla i henne för hon kan ju inte hålla i sig själv direkt.
  
...Oops!..                             ....Argh!...                           ... Smile! :)

Gick på ICA och handlade och kolla in påsen... Aha-aha.. *Höjer på brynen*
Check out mitt miljötänkande!

Men denna jävla miljöpåse får ICA behålla!!!! Kolla på den jälva miljöpåsen vad den ställde till med!!!

AAARRRGH!!! %#/&%)"!"¤(&=!)¤(&=#(¤!!!!

Hemma igen. Elise sover och jag ska käka lunch å läsa min nya bok...
Liza Marklund kändes så himla fantasilöst men jag kom på att när det gäller just böcker så ska man nog kanske lyssna på vad andra säger. Ska jag börja köpa böcker som ingen läser bara för att sticka ut lite. Det är ju helt bakvänt! Haha!
Böcker ingen läser är ju antagligen dåliga böcker. Böcker som säljer mycket måste ju vara bra böcker.
Dessuom kom jag på nu att jag aldrig läst nånting av Liza Marklund just den anledningen att hon är populär.
Hur jäkla korkad får man va??


Translation: Day started with a cosy breakfast for mum and doughter. Followed with a walk. Elises first time in a swingset. She LOVED it! :) I tried to be environmentally friendly with an ECO-bag at the grocerystore, but it backfired when I got home!!! Bought a new book today also hopefully its a good one. 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad tuff hon är i sina brillor! : )

2009-04-25 @ 14:43:07
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Viktor

Tja Catja!

Hur gammal är lilltjejen? Vår lilla skit är snart halvåret i alla fall :)

Höres..

2009-04-25 @ 15:08:28
URL: http://orff.blogg.se/
Postat av: Mia

Så rolig du är! Fortsätt så!

2009-04-25 @ 20:15:36
Postat av: Josefine

Marian Keyes är en annan bra författare! lättlästa o roliga!

2009-04-26 @ 21:06:47
URL: http://emjowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0