Ang natten

Linda, Ellens mamma: Jo Elise blir ju nio månader på onsdag så det passar ju liksom in! :)
Ska kolla runt lite själv också. FL brukar ju ha svar på allt tycker jag! :)

Sen har ju Elise inte en tand ännu så det kan ju även vara det som tjorvar. Läste just att dom kan flaskvägra lite under tandsprickning och det gör hon ju. Får i sin MAX 100 på kvällen. I morse fick hon inte i sig nånting.
Jag får inte se henne i munnen men när jag matade henne såg det ut som att det syntes FYRA vita prickar i nedre käken.  Hojj, det var inte måttligt om det nu är bissingar som ska fram... Ajajajajaja.....

Nu har vi vilat på lunchen i två och en halv timma. Hon är piggare men ännu ganska gnällig.
Till natten nu ska jag bädda åt Patrik i gästrummet. Han vill ju inte sova därinne utan vill ju sova med oss. Men det går ju inte om hon tjorvar såhär åsså ska han iväg å jobba 12-timmars.

Måste ta och dammsuga och fixa lite här hemma.
Jag kommer ju också att gå å lägga mig åtta ikväll..... Jeeesus...

Kommentarer
Postat av: Anni

Eller så uppfyller våra döttrar fördomarna som finns angående blondiner...fast näe, vi kör på din teori istället=o) Sköönt att du fått vila lite under dagen, hoppas denna natt blir bättre!

2009-04-26 @ 20:33:21
URL: http://annia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0