Spontanresa till Örebro planeras (??!)

Jah, jo jag vet att det inte verkar så jätte spontant eller sådär härligt impulsivt eftersom jag sitter och planerar på det men liiite måste jag ju klura på det! :)

Eftersom jag är inne på sista året jag kan åka tåg på ungdomsbiljett så kommer vi jäkla billigt undan! Jag och ungarna i en egen sovkupé på nattåget. Det kan ju inte bli en sån stor katastrof... Eller??! :)
Barnen sover ju på natten, förhoppningsvis!  ;)
Åsså väl i Örebro (eller innan vi åker) så köper vi beggade bilstolar och paraplyvagnar till ungarna på Blocket. Å hämtar dom när vi kommer ner.
Sen bilar vi upp med pappa sen! Fasen! Detta kommer bli toppen! :D
Sen så går ju tåget vid 17tiden så vi kan ju sticka på Leos på dagen. Elise kommer sova SOM EN STOCK på tåget... Hmm... Ja tusan. Det hade vart kul. Låt se nu om vi kör på det.. :)

Nä nu börjar det bli dags att lägga barnen... Elise börjar liksom trotsa!

ÄVENTYR! ÄLSKAR ÄVENTYR!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0