Hektiska dagar

Igår var så galet stressig och fullspäckad dag å jagg hann inte äta nånting efter jobbet.
Jag var så trött efter damens tjorvande så jag struntade i att se CSI och gick å sova istället.
Hungrig som en varg och nära på å spy av utmattning å hunger... huvva...
Patrik jobbade över till HALV TOLV och när ha kommer hem å hör om min dag och brist på näring så kommer man med flingor å mjölk till sängen mitt i natten. Tack älskade älskling... ♥
Så där satt i mitt i natten å det knastrade av rice krispies i munnen. Å även ner i dom rena sängkläderna men det struntade vi i... :)
Elise strulade även den natten. SUCK.
Så imorse var det försovning för hela familjen som gällde. Men jag lyckades ta mig till jobbet i tid iaf. Helt otroligt med tanke på att Elise var tjugo minuter sen till dagamman! Hehe! :)

Idag har jag haft fm. Även i morrn. Härligt skift! :)
Åsså han min lundmyr tunika äntligen kommit. SOM JAG VÄNTAT!!! :) Men nu så...

Sitter med färg i håret. Ringde sjuka stackars Nina idag och frågade vad jag skulle ha för färg till botten. VAR TVUNGEN att fixa utväxten. Har petat med pensel och färgflaska å försökt få i färgen smidigt där bak. Hmm.... Nå det är ju färg där iaf! :)
:)

Nu sover resten av gänget.. Patrik var tvungen å gå å sova. Han var så trött. Syntes på honom... Jag känner mig konstigt nog inte alls särskillt trött. Hmmm... SKumt. Fast jag VET att jag är slut. Nåja.

Ska hoppa i duschen åsså krypa ner under täcket med Patteponken å kolla HOUSE. :)

Imorgon är det galet tidig uppstigning igen. 05.30 ringer larmet... Huuuuh!
Natta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0