MorgonEN

Ja. Natten då. Läggningen gick ju som förväntat. En timmas lyftande unge tillbaka i sängen.
Efter den nattningen så blev ju Elise också så slut så hon har inte orkat protestera så mycket.
Hon har vaknat många gånger i natt men jag har bara behövt gå in och ge tutten, stryka, pussa pannan å gå ut. Åsså har hon sovit igen. Tror att detta på nätterna kommer bli lite jobbigare ett tag sen. Sen när hon gett upp under själva nattningen och somnar fortare och har lite mer ork att protestera på nätterna.
Hade bestämt halv sju som sluttid på natten men när "Harkel" kliver upp klockan sex så är det ju omöjligt att få henne å sova mer. Så vi får gå på uppstigning klockan sex istället då. Pjuuuuuh!

Well, idag har Elise fotografering...  Jag hade tänkt köpa henne nån ny fin tröja men jag har helt ärligt glömt det. Så jag måste rota fram nå fina kläder åt henne åsså ska vi dra iväg till dagmamman....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0