Länge sen man var å skrev hära! :)

Jo det är några dagar sen. Men jag har inte idats uppdatera när mamma och syrran varit här. :)
Kul att dom kom. Man ses ju så sällan numera. Vi hann ju tyvärr inte göra så mycket eftersom jag jobbade varje dag men men. Dom fick ju hänga med lill pigan och det var nog det dom var mest sugen på ändå! Haha! ;)

Idag jobb igen. Tog på mig ett extra skift för att få lite extra klirr i kassan till jul men gick ju lik förbaskat +-0.
Var tvungen att vara hemma igår eftersom Elise fick sitt vaccin. Så typiskt... Nåja...
Hon tog det bra. Både vaccinet och "biverkningarna". Ingen fara på taket. Igårkväll såg jag henne sitta på köksglvet och dra med händerna utefter låret där dom stuckit. Jag kände försiktigt på benet och det var jättesvullet så hon hade nog himla ont faktiskt. Men inte ett ljud sa hon. Bara tittade på mig när jag kände på benet åsså drog hon vidare. Tapper unge!

Nä, nu ska jag ta och gö mig i ordning för jobbet. Där vi förresten haft inbrottsförsök natten till igår. Suck. Glas ÖVERALLT! Månne hur Rebban jobbar idag...?? Nä. Nu. Häjj!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor/svärmor

Tack för senast... det var underbart att vara hos er... Ha det så bra o stor kram till er alla...

2009-11-20 @ 14:32:46
Postat av: mamma/mormor/svärmor

Tack för senast... det var underbart att vara hos er... Ha det så bra o stor kram till er alla...

2009-11-20 @ 14:33:07
Postat av: sanna

Håååh, vad duktig hon är! Noah ska få vaccinet idag, får se hur det går då. Bra hoppas jag!

Hoppas du har det bra hörrö!!

2009-11-25 @ 10:49:28
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0