Hos BM

Jahaja, lill knoddens hjärta kunde vi inte få nått hjärtljud på. HELT OMÖJLIGT!
Bäbisen var heeelta galen och spann runt, boxades, sparkades och smet undan den där dosan hela tiden.
A-M fick in ljudet några gånger men i samma veva stack bäbisen igen! :)
"Ja, vi kan ju konstatera att det inte är nått fel på hjärtat med tanke på hur busig den är..."
Sen beklagade jag mig över att jag är så stor. Att magen blivit enorm på en gång och att jag ser ut å vara gravid i åttånde månaden. Hon tittade på mig och mätte och lustigt nog är jag mindre än när jag väntade Elise. 
Jag ligger under snittkurvan så jag är inte så himla stor. Men man upplever sig tydligare som mer gravid andra gången. Å det kan jag gå i god för... Huuugah! 

Igår var jag som ett jäkla segsnöre på jobbet. Såååå trött! Å lika slut känner jag mig idag.

Jo! Åsså klurar jag på å göra ett expriment här hemma. Jag funderar på att under några dagar.. Kanske en vecka. INTE ska, plocka, tvätta, diska, ta undan kläder, å sånt. Åsså se om någin reagerar. Bara vara å inte göra nånting. Fast jag vet inte om jag klarar av det... Hmmm... Det blir ju jobbigt å leva i röran. Men jag är lite sugen på å se reaktionerna. Nån som testat detta?

Nä nu FB lite åsså mys med Elisen åsså jobbet!


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag har testat det, miljontals gånger med det slutar alltid på samma sätt, MAN BLIR GALEN och så fortästter man med städandet medans andra verkar ha tunnelseende..hehe

2009-11-07 @ 10:44:14
URL: http://johannalo.blogg.se/
Postat av: emma

Det är säkert 2, de har inte bara sett den andra än;)

Tänk vilken cirkus ni skulle få?!;)

Gillade du presenten?

Kram

2009-11-07 @ 20:30:10
URL: http://http://emalundgren.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0