Helt slut och svettig å jag har inte tagit mig ut å springa ännu!

Men herreguuuud vilken kväll!!
Sånt strul! Bilar som det ska bytas däck på startar inte, maten till Lillen tar slut, Patrik sticker mitt i bilskruvandet och ska köpa nytt, då har han glömt kortet hemma! Ungarna HELT galna här hemma. Nu precis tog han sig iväg å byta däck på bilen, å kolla vart lille Rolf tjyver ström...
Seeen när han är klar så ska jag äntligen få komma iväg å springa.
Underbara Helen erbjöd sig att komma och vara med ungarna när jag drar och springer men jag hade så svårt att veta när dom rackarna skulle sova....
Hon är en ängel hon! Tack vännen! :)
Jo å Johanna grannen är då också en ängel!
Fick ringa henne i panik när Elise satt i badet då en humla lika stor som Jordanien flög in i tvrummet.
Charlie som sov i bilstolen åkte in varma badrummet han också. Det är mitt skyddsrum i insektsrelaterade katastroftillfällen.... Funkar sådär... Man blir ju så rädd för att öppna dörren när man inte vet var dom jäkla mördar-djuren är.

Nu måste bara Charlie få somna ordentligt så ska jag ta och plocka ihop hemmet... Herregud. Det ser ut som en bomb slagit ner här. Å då har jag ändå röjt lite tidigare.... Det hade man inte kunnat tro!

Pjuuuh.. Kommer väl somna över nån stubbe i skogen och mitt kadaver kommer bli ett mega skrovmål för alla förbaskade mygg som nu invarderat stan. Dom är ju ÖVERALLT, å i stora massor rör dom sig runt! Jag hade en i lägenheten nyss! Har ALDRIG sett en mygga här förr!


Men shit. Jag är helt slut. Men jag SKA ut å springa idag. Så enkelt är det. JAG SKA SPRINGA!
Ska fan i mig koka kaffe..... ÅÅH NEEEEJJJ!!!!!!!!!!!!!!! Nått jäkla kryp i fönstret igen! Jag ger upp.......

Kommentarer
Postat av: Emma

Myggjävlarna ja: Det är därför jag blev löpare (och det är dem jag flytt ifrån;)

2010-06-30 @ 05:48:30
Postat av: Johanna

haha vad söt du är. Hoppas det går bra med alla kryp och att det gick bra o springa;)

2010-06-30 @ 09:10:32
URL: http://jobeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0