Härlig helg! :)

Ja det har ju varit inte SVINKALLT iaf! :) Solen har ju skinit emellanåt så vi har varit ute och prommat en hel del och lekt i lekparken.. Skönt med såhär krispig luft! :)

Fredag var det Buzz mästerskap hos Peter och Rebban... Reban vann såklart den avgörande omången så hon blev KING där igen! :)
Lördagen tillbringades med A och T och ungarna... Mycket god middag, några glas vin och cigaretter såklart när jag dricker! (Hihi!) Mätta och belåtna rullade vi hem.
Haft mys hela helgen, bäddat på golvet i tvrummet och goat.
Jag vet inte vad vi har fått för dille på å bädda i tvrummet, men det känns nästan som att vi campar eller nått antar jag... Lite semester...
Patrik tog dessutom och överraskade mig när jag kom hem från en promenad med att han hade... och hör här.... "Sett dammråttor, så han dammsög lite grand."
What??! Jag trodde att han hade nått dammfilter för ögonen.
För jag tror inte han sett nån av dom tidigare dammråttorna. :)

Ååååh, Charlie har blivit SJUUUKT mammig... Han ska vara i min famn KONSTANT. Annars skriker han. Lämnar jag rummet blir han hysterisk och skriker och krälar i panik efter mig.... Jobbigt!
Måste dra til honom nu!

Kommentarer
Postat av: mamma

Lillebror var ju oxå så där sjukt mammig ett tag... Visst var det jobbigt men det gick ju som tur var över... Men det var ju Hannah oxå... o det länge. Hon skrek ju inte men det höll på länge. Hon kunde ju inte gå till barntimmarna heller för mamma var inte där HAHAHAAAA... O bästa med lekis var ju att hon fick komma hem om hon hade ont i huvudet ;-)

2010-09-01 @ 08:27:53
Postat av: Milly - Mamma till tre flickor ♥

Första gången jag kikar in här och vilken mysig blogg du har!



Hit kommer jag att komma flera gånger. :)

La till dig på bloglovin' för att inte missa något.



Hoppas att du får en underbar fredag!

Kramar

2010-10-01 @ 12:24:58
URL: http://milliez.nu
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-10-12 @ 06:37:34
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0