Svininfluensa??

Jahaja, efter middagen (som jag till slut fick till Rusu! Hehe!) så däckade jag.
Sviiinont i halsen och täppt i näsan. Hujj....
Känner mig riktigt hängig.
Elise har nu slocknat som en fura hon med. Ritva och Ingemar kom på kaffe och Elise spexade värre än någonsin. Hon var heeeelt GALEN! Hon till å med ramlade på näsan två gånger för hon försökte hålla i sina tår och gå samtidigt.. Hehe!

En lustig grej hände idag. Jag stod i telefon med Patrik och lagade mat då det knackar på dörren. Grannen B öppnar och kommer in i köket. I handen har han en väska. Jag försöker snabbt avsluta samtalet med Patrik men han måste berätta klart nått. Så när jag lägger på luren så är B puts väck och kvar har hän lämnat väskan. Haha! :)
Jag fattade ingenting men så kom jag ju på att jag efterlyst en väska till dagmamman! Hihi!
Å dom läser ju bloggen så han kom upp med en åt oss... Tackar tackar! :D
Fast precis som jag berättade för B´s dotter så tror jag att han bara försöker förvara grejjer hos oss så hans fruga som är i rensar-tagen inte ska kasta väskan! Har jag rätt?? Hihi!
Dom har samma problem som vi. Patrik ska spara ALLT och jag skulle gärna kasta allt som inte använts dom senaste månaderna. Vi är nog alla fyra, Jag, Patrik, B och L, väldigt extrema. Endera vill man KASTA ALLT eller SPARA PÅ ALLT. :)

Nä nu måste jag vila mig.....

Å jo Emma.. Vi vill ju gärna ha våra bebbar men dom får ju gärna mysa på i magen ett tag till iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo dom är ju så pyttesmå ännu.. dom måste få lite fett på kroppen.. hih : )

2009-09-21 @ 20:50:58
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Anni

Krya på dig!

2009-09-21 @ 21:15:41
URL: http://annia.bloggagratis.se
Postat av: Rebban

Hahaha, så potäten vann inte över dig då?? ;)

2009-09-22 @ 00:41:55
Postat av: Håpe

Men USCH då:) Kraaaaam <3

2009-09-22 @ 11:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0