SUR UNGE!!!!!!!!!

Hon bara skriker och grinar hela tiden!!!!
JAG BLIR GALEEEEN!!!!!!!!
JÄKLA SURUNGE!!!!!!!!!

Ibland så vill man bara krypa ner i ett mörkt hål och skära av sig öronen.
Å ja, jag är JÄVLIGT sur.
Jag håller på å blir sjuk, jag är gravid, å jag har inte sovti nått i natt å min kille har dissat mig i morse. 
Vilken skitdag. LÅT MIG VA.

------------------------------------------------------------------------------------------

Uppdatering!
Medans jag skrev inlägger  var hon faktiskt tyst.
Men nu kom hon in i TVrummet. Kastade en strumpa demonstrativt på bordet.
Ånej. Gick och kollade å ja...
Hon har dragit ner all tvätt som hängt på tork ner på golvet!
Suck.


Kommentarer
Postat av: Linda å Ellen

Skickar en tanke åt dig,hemskt när vissa dagar bara är skit!!!Men tänk va bra morgondagen kan bli!!!!

2009-09-22 @ 08:59:25
Postat av: Johanna

jag förstår hur du känner men jag säger som du sa till mig; - det blir bättre.

kram

2009-09-22 @ 10:01:46
URL: http://johannalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0