Stora spratt-veckan

Den har jag haft igång nu i några dagar.. Eller stora spratt veckan är väl lite å ta i.. Men jag har gjort små bus på älsklingen! Hihi! :)
Det började med att jag en morgon märkte att jag glömt Elises näsdroppar i sängen. Patrik hade sovit hela natten på den utan att märka nått. Så när jag bäddade sängen på morgonen så lämnade jag kvar näsdropparna för att se om han märkte nått nästa natt.. Inte. :)
Efter tre nätter så tar han upp dropparna på morgonen, "Kolla vad jag har sovit på." Säger han.
Jag började skratta å sa att jag visste. Berättade att jag lämnat den där för att se om han märkte nått.
Smått road skakade Patrik på huvuded bara. :)
Så när jag bäddade... La jag tillbaka näsdropparna igen! Hihi! Å han märker inget... Alls! Hahaa! Så skumt, jag märker av minsta lilla dammkorn i sängen.
Åsså i morse när Patrik åkt på jobbet och jag började bädda sängen ser jag att patrik sovit på:
1 stycke näsdroppar
1 stycke läppglans
1 stycke snusdosa
VAH??! Hur kan man sova på det utan att märka nått??? Visserligen slocknade han helt färdig med jamasbyxor och T-shirt på redan klockan åtta igårkväll. Men ändå....
Å hur har grejjerna hamnat där? Det är faktiskt inte jag som lagt dit dom! Måste vara Elise.

Å nu har jag precis gjort i ordning för ett annat bus jag tidigare gjort på honom. Hihi, det är så roligt så jag måste göra det igen... (Jo jag är barnslig jag vet! Men I LIKE IT! :))
Man sätter makaroner på toastolen under toaringen, så när han sätter sig på dasset så låter det som att hela jäkla stolen krossas och faller i bitar. Heheheee..... Såååå kul! :D
Prova själv får du se!

PS. ELISE HAR PRECIS ÄTIT MIDDAG HELT SJÄLV! :) Å inte alls särskillt mycket griseri! :) Dukkti!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahha.. ja men ibland måste man få busa till det ler

2009-09-01 @ 19:53:17
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Sanna

HAHA !! Måsssste prova makarontricket på ANders :D Flinar mordiskt

2009-09-01 @ 23:33:55
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0