Stora Getingdöden

Den väntar jag på. Jag längtar tills det blir minusgrader och dom små jä*larna fryser ihjäl.
Dom är helt galna just nu!
Var å fikade med Therese och Sara och även inne på fiket var dom galna. Sådär förvirrade, psykotiska och envisa kommer dom och ger sig inte förrän döden förklädd som dagens NSD kommer farande i en himla fart och lämna insekten platt på golvet. Men då känner ju polarna lukten av getingkadavret och kommer till undsättning.
Det var skönt att komm ut ur fiket.. tills jag upptäckte att dom var flera utomhus. (Måste vara min gravidhjärna som sätter buggar i skallen som gör att jag är oförmögen att förstå det från första början..)
Dom var tokiga I tell you! Jagade barnvagnen (jag lämnade barnvagnen och sprang iväg med Elise), när jag kom för nära vagnen igen så jagade dom iväg mig igen! HELT GALNA!
Jag var helt svettig innan jag var hemma.

Å väl hemma fortsatte jag vara galet avundsjuk på Sara. Hon ska till stallet idag. Min grupp har ju lektion idag... Buhuhuuuu!!! :'(
Berättade till Sara att jag ska banne mig komma ikapp sen. Sa att ag tar privatlektioner varvat med vanliga lektionerna för att komma ikapp.
"Men det blir ju ganska dyrt.." Säger Sara.
Då höll jag mitt tal om att jag ska tänja ut min kropp till bristningsgränsen igen under många månader, jag ska trycka ut ett till barn ur ett ställe som långt ifrån är lika stort som ett barn och sen ska mina tuttar tuggas sönder igen... Så Patrik får fint öppna lädret för hjälpa utan att gnälla! :) Hihi! (Å det kommer han göra mer än gärna. Han tycker lite synd om mig nu faktiskt och kommer bara bli glad när jag kan börja igen.)

Åsså en sjuukt glad nyhet. Igår använde jag det absolut sista av mitt balsam så jag blev äckligt orolig att jag inte skulle få mina nya shampoon i tid. Men så idag trillade avin ner i brevlådan! TJOHOOO!!!! :) Äntligen... FASEN vad jag längtar till jag får tvätta håret med dom! :) Happy!

Well nu ska vi dra iväg på bibbio, handla (Blir fiskpinnar till middag MUMS!!!), och hämta Bumble and  bumble!

Hmmm... Jag kände precis av en liten halsbränna.... Hmm... Ska der REDAN börja???? uuuuusch........

Kommentarer
Postat av: Linda å Ellen

Det blev mycket lugnare med getingar på fiket efter ni gick,det var nog till er dom drogs;-)

2009-09-01 @ 21:45:44
Postat av: Anonym

Det blev mycket lugnare med getingar på fiket efter ni gick,det var nog till er dom drogs;-)

2009-09-01 @ 21:46:47
Postat av: Sanna

Hatar också getibgar !! Blir alltid förföljd, men jag är schysst och gallskriker och springer åt tjotahejki när en geting närmar sig. Och lämnar ungstackarn i vagnen !! Jag får spel ! Vet inte vad jag gör !!

2009-09-01 @ 23:29:13
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0