Så då har liksom dagen gått

Jahaja. Ja vi har varit till gammelfammo idag för första gången på länge. Där bjöds det på palt och Elise visade upp sina kunskaper i Promenading. :)
Kom hem och hela gänget lade sig å vila. Trodde inte att Elise skulle somna igen men jodå. PÅ mitt ansikte. Skönt det var.. Hehe.;)

Ikväll är det tjejfilmsdags. Patrik har garage-tid ikväll så jag passade på å hyra den tjejjigaste av alla filmer som fanns. Hehe... Tror inte att den är särskillt bra men jag tänkte att jag ska tjejja till det. Kanske ansikts(burk)maska (Tack Sanna för att du gett mig tvångstankar!Grr...) och epilera benen å grejja. Å sen ska jag också... KÄKA CHIPS!! Hihi! Gjorde det här förra helgen också och kom på att dom där chipsen är ju himla goda! :)

Nä nu ska piguslisgus käka lite. Hajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0