Nu är Elises första arbetsdag slut

Ja. Vi började ju med att åka till dagmamman. Å det var... TOPPEN!!! :D
Elise kröp in och satte sig och lekte. Det var bara ett barn där idag så Elise spanade nyfiket på honom.
Å våran dagmamma är såååå mysig! Verkar vara en riktigt go en.
Jätte mysigt och hemtrevligt hemma hos dom.
Jag har en riktigt bra känsla av detta. Hade själv viljat vara där hela dagarna. Hihi! :)
Tror inte att det kommer vara några som helst problem med att skola in henne.
Hon ska ju vara ensam en stund redan på onsdag.. Vi har ju andra ultraludet då så vi ska passa på å lämna henne ensam dryga halvtimman då. Å jag är övetygad om att hon inte ens kommer blinka. :)

Efter dagmamman så var det öppen lek som gällde. Å JISSES VAD BARNEN HAR VUXIT UNDER SOMMAREN!! Jag skulle inte ha känt igen L om inte hennes mamma varit där. Hihi! :)
På öppenlek så lekte Elise igen fär fulla muggar och mös när det var dags för Ludvig och sångstunden.

När vi väl kom hem strax efter elva så var Elise så trött så hon satt på hallgolvet med jackan på och armarna slappa efter sidorna och grät grät grät och grät. Hon var så trött så tårarna sprutade och hon riktigt skrek hon var så slut. Hon brukar inte ens börja grina sådär i vanliga fall men idag blev det mycket för henne.
Å lika tung dag för henne blir det imorgon. Då har vi samma schema som idag!
Hon jobbar hårt lillgumman... :)

Hon är fortfarande riktigt dålig i magen. Bajjar grönsvart och massor hela tiden.... Undrar va fasen det är..... Hmmmm......

Kommentarer
Postat av: Emma

Ska ni på öl imorgon? Funderar om jag och Leon ska dit.

2009-09-14 @ 18:19:53
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Naaaaaaaaaefaaan vad kul att det går bra hos dagmamman. Har börjat ångra att vi inte ställde Noah i kö till någon dagmamma, men dagisfår väl duga åt honom.Gick själv hos dagmamma när jag var liten och det var grymt! Fattar inte varför jag inte tänkte på det åt Noah?!? :-O

2009-09-15 @ 22:08:44
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0