Nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmyyyyys!!!

(Uöääähhh!! Jag HATAR den reklamen. Den har förstört mig. Så fort nån nämner fredag så sjunger mitt huvud på låten.... Sååå trött på den jäkla låten! :()

Men ja, fredagsmys blire nog...
Elise ska till dagamman nu på en  timma. Hon blir nog ganska länge idag. Funderar på att hämta henne klockan tre.. Ska kolla med R.
Jag och Patrik ska roa oss på egen hand. Jag minns inte riktigt vad vi gjorde innan vi fick barn...
Så vi får väl sätta oss och fundera på det å sen umgås barnfritt...
Hjälp!! MINNS VI HUR MAN GÖR????


Nä ska läsa bloggar å klä på oss här..
ÅH  HJÄLP VA KALLT DET SER UT!
*Tassar ut i köket och kollar temperaturen*
0,2!!!!! JIIIISES! Vi kommer ju frysa ihjäl.......
Å varje år när jag går ut vid nollgrader så fryser jag häcken av mig.
Sen säger jag till den personen som råkar stå närmst mig: "Å tänk! Det ska bli trettio grader kallare!"
Pjuuh, jag är ganska förutsägbar! :)

Kommentarer
Postat av: Danni

Ja, d kanske e d där blåa sjuset. Ska tänka på det idag! =)

Missar inte dina kommentarer, men vi har inte riktigt bestämt oss än va hon ska heta...

Men Siri e d inte. Det passar inte henne... :)

KRAM

2009-09-25 @ 14:49:15
URL: http://danni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0