Namntrubbel

Åhååå! Jag kom på värsta braiga namnet på bäsen om det skulle blitt en tjej!
Thelma! Förstå vad coolt Thelma och Elise. Thelma and Elise.... PERFEKT!
Men korkade jag tänkte ju inte särskillt långt... Patriks kusins flicka heter ju Telma.
Men häromdagen kom jag på ett killnamn också! NIKOLAJ.
Superfint ju! Patrik gillade det inte sådär spontant på en gång, men jag ska bearbeta honom lite.
Han gillade det bättre än Frank iaf. Haha!
Ajjaa.....
Nu ska jag fortsätta glotta TV å bara slöa. Är så trötter igen så hoohooohhojaa!
Patrik är som vanligt å snickrar och bygger och hjälper nån......
Borde vara klar snart.. Men då är väl jag helt färdig å går å sover. Hm.
Men Jaa Ää inte BITTER! :P

Nå Häjjj så länge...

Kommentarer
Postat av: okänd

Du tänker på Thelma å Louise, Catja! Å jag, Thelma är ju som sagt "upptagen". Å Nikolai..det låter som..(åh,bäst jag inte kommenterar) Som tur är har nu ju 5 mån kvar å fundera..;)

2009-09-19 @ 22:40:15
Postat av: Linda L

varför tyckte inte patrik om Frank??? Sten coolt:D

2009-09-22 @ 17:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0