Morgon morgon

Jahaja,  gick och lade mig igår helt färdig vid nio tiden.. Åsså börjar grannnen bygga ihop sitt hoppslott och banka med gummiklubbor för att slå ner tältpinnarna i golvet och taket.....
TA DET LUNGT JAG SKOJJAR BARA!!!!!! Hahahahaa!! :D Lugn å fin verum hälsofel! ;)
Hihi nä men jag gick faktiskt och la mig kring nio. Patrik utlovade sovmorgon men morgonen kom och Patrik försov sig! Jag trodde min sovmorgon blivit förbrukad för vi hade ett gräl igår men nädå. Jag får ta den imorrn ist! :)

Vi har käkat frulle å grejjat här hemma. Ser the Voice och Elise leker med kastrullerna.
Patrik å jag målade upp en inre bild för oss precis.. Picture this.... (Minns du Danni??)

Vi hör skrammel i köket och föväntar oss att Elise bara river runt bland grytorna. Men när vi kommer in i köket så har denna varelse på 77 centimemeter dragit fram stekpannan och tagit fram en stol till spisen. Hon står och skakar köttbullar i pannan med en nonchalant hand på höften...

Jaja... Nä ska nog ta och börja göra oss i ordning. Patrik sa: VA? REDAN?
Men jaaa! Jag måste bädda sängarna, starta en maskin, klä på oss, bortsta tänder, sminka, plocka ihop. Med avbrott för blöjbyten och tröstkramar för att Elise ramlat och gjort sig illa. Så JA. Nu måste jag börja..

Tjing

Kommentarer
Postat av: grannen under

nu hör jag också det...BORRANDET! o det kommer från lght:en under mig. nästan helt säker:D De ska ju repa hela den lägenheten, så borrandet lär fortsätta i några veckor till...:S

2009-09-04 @ 09:24:41
Postat av: Sanna

Ha ha ha, men draaa nånstans? Undra vem hon sett stå vid spisen? :D

2009-09-04 @ 10:32:54
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Catja

Haha! Jo jag kom ju på att B och L repar läggan! Dom läser ju bloggen också så dom vet att jag hört dom och skyllt på dig! Hahaha! :)

2009-09-04 @ 14:29:03
Postat av: Sanna

Hmm . . . kan räkna upp alla cp-knappar här: g (drabbades först), numero 2, w, höger-pilknappen. GAAAAH, gissa om det är irriterande att DEN är paj???!!! surar

Fel att hålla ungen borta från datorn?! :p

2009-09-04 @ 15:25:26
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Sanna

d, e och z är också på sniskan ser jag nu . . . Lättare att räkna upp de hela knapparna !

2009-09-04 @ 15:26:13
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Grannen allra längst ner

Hörni flickor nu får ni hejda er vad gäller borrmaskinens vara eller inte vara. Det är varesig grannen under nojjigmamma eller grannen längst ner som borrar utan det är dom som arbetar utanför huset som kör en vibrator (packmaskin) när dom återställer fjärrvärmen. Dom som repararer lägenheten har överhuvudtaget inte borrmaskiner med sig.Onödigt att skapa världskrig för bagateller. I vår trappuppgång skall vi ha en bra grannsämja för att trivas i huset i fortsättningen.



2009-09-04 @ 18:34:43
Postat av: Catja

Hahahaaa!!! :D Nädu L! Hihi! Jag skyller helt å hållet på er! Haha! :) Ni är säkert å tjyvborrar för å reta oss! Säkert byggt upp stativ som håller uppe borrmaskiner så ni slipper hålla i dom själva! Visst visst visst!? Nämen å vänta här...! Här är inget världskrig! ??? Kram kram

2009-09-04 @ 19:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0