Morgon morgon

Hmmm.... Funderar lite på hur jag ska göra med pigan idag. Hon har sovit gott inatt. Kröp in till oss nångång på natten.. Åsså har hon sovit bra. Skönt.
Men jag är ju lite krassslig. R är ledig idag så idag ska vi få vara hos våran Vice dagammma H. :)
Jo.... Äsch! Vi drar nog dit iaf. Elise är ju piggelin.

Jisses rånet dom gjort nu i morse! WOW! Värsta filmgrejjen...
Har dom saboterat polishelikoptrarna också??
Hah! Men guuu...
Avancerat värre.

Drömde att jag var tillbaka på jobet i natt å varende liten pryl var flyttad en halvmeter.
Så vart jag än stack handen i stressen så fanns inget där... Gaah!

Nä. Har just nu inget å blogga om. Ska se nyheterna dricka kaffe å göra oss i ordning!


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Ha en bra dag, mina tjejer... Puss o kram

2009-09-23 @ 09:46:36
Postat av: Sanna

"Fääääääääääääääääänks",säger han :)

Jo, det är verkligen som alla säger. Att tiden bara rusar iväg. So true :)

2009-09-23 @ 10:00:21
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Johanna

vad bra att hon sovit bra nu!:) Min stora sover i kväll hos sin farmor och farfar så jag hoppas på lyxnatt..:)

angående glaset i lekparken och kladdet så är det fortf något hårigt och gräsigt där inne i rutchkanan och jag förbjuder djupt min son att kika efter vad det är.. gällivare kommun är inte direkt de bästa på att ta hand om ex lekparker och sopa gator.. man blir väääldigt jävla förbannad.

hojj!

2009-09-23 @ 20:49:25
URL: http://johannalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0