Morgon morgon.

Morgon igen, jag har fått sova hela natten. Syrran sover ju inne med Elise så hon har tagit hand om henne. Hon har sovit lite oroligt nu när hon har framtanden på G ut. Eller den har spruckit fram nu, men den andra lär komma nu idag eller imorron. Så det är aktivitet i hennes mun minsann.
Jag har dock nån babyradar i mig. Jag har vaknat flera gånger på nätterna och strax efter att jag vaknat så hör jag hur damen börjar gråta.. Hihi. Varför köpte vi barnvakten?? Den behövs ju inte! :)

Syrran sitter och epilerar sina ben. Hehe! Hon typ svettas å gråter... Hehe. Elise läser böcker och jag passaer på å blogga.
Ska iväg å hämta nån del till diskmaskinen. FINALLY är det på G. HÄRLIGT!!!!
Vattnet å det blir inkopplat nu åsså ska jag få tag på en elare som kan dra dit lite ström.
Vet ju några men det lir väl kanske Patriks farbror som kommer å gör det....

Shit! Bröllop i helgen. Jag har helt glömt det. Ritva påminde mig igår...
Ojoj...

Nä, min tur till epilering! Sen dusch sen rörmockaren...... Tjinge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0