Misslyckade kocken

Jahaja, ska jag återgå till mina gamla takter??
Gjorde fisksoppa idag och inte ens Elise åt den. Mohahaa!
Det säger väldigt mycket... Öhm...  Också det faktum att hon just nu försöker äta ett blockljus med vaniljdoft! Hehe!
Nä, men skulle göra nån annan variant av Tezzez soppa men saknade lite ingredienser så jag blandade lite allt möjligt i den oc h resultatet blev bara siiiit!
Usch... Åh va irriterande. :(

Well. Nu ska jag försöka bli av med skallebanken.. Fattar inte. Tredje dagen med huvudvärk. Å jag har ju ALDRIG ont i skallen. Blir helt handligsförlamad av huvudvärk eftersom jag har det så sällan. Huuuh...


Kommentarer
Postat av: Johanna

tjoho:)

jag har tre bottnar (jag vill alltid ha två olika geggamojjor emellan så då måste man ju ha det:) )



I kossa tårtan så mixade jag hallon/socker och lite vispad grädde och sedan marsánkräm, och på dinotårtan likadant fast med mixade jordgubbar istället för hallon:)



"Bulligheten" kan bero på ingredienserna i tårtan? mitt recept hade potatismjöl i sig kanske beror på det? kan skicka receptet ifall du vill ha:)

2009-09-28 @ 20:48:24
URL: http://johannalo.blogg.se/
Postat av: Johanna

du ser receptet nästa gång du loggar in på msn. haha

2009-09-28 @ 21:09:01
URL: http://johannalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0