Men justja!

vicken kul natt vi haft!
Först hade jag glömt slå på barnvakten, så vi halv ett hör jag Elise prata ute i TVrummet.
Då står hon och diskuterar med sin pappa som somnat på soffan då han sett Discovery.
Jaha, tog upp henne och kände att blöjan var blöt. In på toa i mörkret (inga lampor på natten) drar av blöjan och inser inte förrän det är försent att hon bajsat... Faaaan!!! Tvätta henne, ren blöja (fortfarande i mörkret), åsså i säng igen. Tog ju jääääälitt länge innan hon somnade.
Efter det in å städa upp ibadrummet.
SLÅ PÅ barnvakten och somna om.

Hör Elise. Vi barnvakten denna gången kring fyra.
Gick in och hämtade henne och tog henne in till oss. Känner bajslukt, ÅNEJ!!!! Hade det kommit ut bajja i jamasen sist som jag inte märkt?? Har hon SOVIT PÅ DET IGEN!!! DUMMA MAMMA!!!
Men nej. Hon hade bajsat IGEN. VÄrsta lasset och inte ser det bra ut inte... Hijja. Bara hon inte håller på å bli sjuk. Sjuuukt länge tog det igen innan hon somnade!

Nä nu har jag HIIIIMLA BRÅTT!

Men det är väl tänderna..... (Standardfras men så sant som det är sagt)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas det går bra hos dagmamman : )

Skulle också komma på ÖL men vi har nyss vaknat.

Tror inte att vi hinner..

2009-09-14 @ 09:03:15
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0