Lillis Kickar hårt!

Såklart så ska det börja strulas nu då! Haha!
Elise har trött-grinat i två timmar i natt så man känner sig lagomt mör... Till slut, ÄNTLIGEN, efter två timmars sjungande, strykande, killande, låta-varande så somnade damen och snarkade som en hel kalr. Jag kollade på klockan och suckade när jag insåg att jag bara hade lite drygt två timmars sömn kvar... Ööööh......
Well. Nu är vi up and running igen och Elise är minst sagt klängig. Det är stora förändringar nu...
Nå, det går över. Vi har räknat med en lite jobbig tid nu.

Igårkväll kände Patrik för första gången lillisen sparka! :) Han har missat det varje gång det varit liv i magen men igår kände han ett helt gäng sparkar. :)

Nä.. Jag kan inte blogga mer nu. Elise klättrar på mig. Måste kramas lite här!

PS. Linda! Nä, tanten är inte tyst när hon sover! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0