Kaffe å äggmacka

Jaåå, mumsfilibaba. Äggmacka är ju typ det godaste som finns! :)
Sitter å frullar å kollar nyheterna. Idag ska vi till dagmamman lite senare. Elise ska ju vara ensam en liten stund för första gången. Jag ska ju iväg på UL. Patrik ligger i feber ännu så han kan inte följa med stackaren. Trist! Men men, vi ha ju varit på ett redan! :)

Elise andra framtand har tittat fram nu äntligen så i natt har vi fått sova lite mer. Skönt.

Har fått schemat av chefen äntligen. Hon säger att hon messat mig i flera veckor och bett mig ringa upp. Hm. Konstigt. Hon måste ha skickat smsen till nån annan Catja för jag har då inte fått ett enda meddelande. (Å visst är det ödets ironi att just dom messen som SKULLE fram inte levereras men dom desperata messen som nån stackare skickar klockan 3.50 på lördag natt, jo DOM JÄKLA MESSES LEVERERAS ALLTID! ) Well nu kan jag då börja sätta i ordning Elises schema till dagmamman.  Vilken sjuuuk skillnad på mitt schema nu å då. Förr jobbade jag ju sex dagar i veckan. Nu är det massa mer blanka rader. Men det är ju knepiga tider för lillpigan. Nåja.... Det löser sig. Det är ju inte för så lång tid. Tre månader går snabbt.
Ska bli kul å jobba lite. Det är ju lite nya tjejjer där så det ska bli sköj å se vilka dom är! :)
Vissa aspekter av jobbet ger mig utslag å mjäll ta mig tusan men det är väl bara att försöka ignorera störningsmoment så mycket som möjligt. 
Månne vad jag ska bli när jag blir stor...??????
Usch, sånna tankar är också mjällbildande... Hoj!

Jomen nä nu ska jag ta en påtår och läsa lite bloggar. Sen ska jag klä på mig och min lilla guldklimp. Haha! Man skulle kunna säga att jag ska klä mina två guldklimpar. Elise åsså har jag ju en klimp till mage åsså... Hehe.

Tjao alla!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt att börja jobba! Har ju själv jobbat några dagar och det känns jävligt skönt! Nice att få lite klirr i kassan utan att föräldradagarna ryker. Vart är det du jobbar?

2009-09-16 @ 09:26:34
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Johanna

lycka till på UL.

2009-09-16 @ 10:07:57
URL: http://johannalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0