Jag provar,,,

Har gått bak i mina kommentarer och kollat. Sussie hade träffat AL å hon hade sagt 7/9...
*Min gravida förvirrade hjärna tänker efter en extra gång....*
Visst är det idag??? *Kollar almanackan*
Jo. Det är idag.. Nå jag går dit och kollar. Är det stängt så är det, då tar vi en härlig morgon promm. Ser ut att vara rätt skönt ut ute... Brunt å kallt. Men friskt!

BTW!!
Mitt shampo. Disapointed! Faktiskt. Första gången jag verkar ha köpt ett skit shampo.
Eller rent funktionsmässigt verkar det bra. Men varför inte satsa lite på doften??
Det luktar som nån unisexsex shampo från en 10kronors låda. Inge nice alls.... :(
Nåja, då vet jag. Ska testa nått annat efter detta. S-factor skulle ju komma med nån ny i veckorna. Så det får väl bli det då. Bra å ha ett litet akutlager om man skulle råka missa att shampot tryter.

Nä en snabdusch åsså iväg! Tjigeling! (Vad fasen skrev jag?)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas dom har öppet och att ni får skoj :)

2009-09-07 @ 08:00:45
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Anonym

http://www.svenskakyrkangellivare.se/Gellivare/Barnverksamhet/tabid/69/Default.aspx

2009-09-07 @ 09:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0