Inget vatten

Fanockså. Inte det lättaste att vara utan vatten med småbarn.
Å jag har blitt lurad dessutom! Dom sätter ju upp lappar om sånt här innan och det har dom gjort. Vi var utan vatten förra veckan också. Eller rättare sagt var vi utan VARMvatten en dag förra veckan och nu hade dom satt upp en likadan lapp... Så jag antog att vi skulle vara utan VARMvatten. Men nu är vi utan vatten helt och hållet! Fan. Å sist när VARMvattnet var borta så hade jag varit förutseende och spolat upp en massa vatten i grytor å så så vi ska ha vatten. (För jag trodde att vi skulle vara utan vatten helt.) Så nu när lappen hängdes upp så sa mamma när vi gick förbi "Jaha, du får spola upp vatten i grytor å så så ni har...."
"Nä."
Säger jag gla i hågen. "Vi blir bara utan varmvatten så det behövs inte!"
Tji fick jag. Nu är vi helt utan vatten här alltså. :(
Så nu funderar jag på hur mycket vatten jag kommer behöva till matlagningen.... Så till moset behövs ju..... Men inte annars..... Tror jag...... Nä.
Så jag köper bara nån flaska vatten på affären....
SKIT inge kul utan vatten...... Jag har fått tvätta händerna med babyservetter. Så nu tycker jag att mina händer luktar rumpa ftersom Elise rumpa alltid luktar babyservetter.. HM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste ju koka mos på mjölk, det är ju mycke godare... :) mumms

2009-09-02 @ 09:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0