Ingen ÖL men lek ändå

Ja ÖL hade ju inte öppet! (Tack för länken Anonym, jag hann dock inte se den i tid! Hihi!)
Ja jag gick ju dit men det hade inte dragit igång, så vi gick förbi Elises Vice Dagmamma och hälsade på. Där fick jag mig mumsiga bullar och Elise lekte med kidsen. :)
Hon gick rätt fram till en liten tjej som är flera år äldre och tittade på henne lääänge. Sen gav hon en bamsekram och en puss. Bra bra... Blev lite orolig och tänkte vad tusan ska hon göra när hon stirrar så på tjejjen. Men hon tyckte nog att hon var himla söt! Hihi!
Vi kom hem å käkade lite lunch och vilade. Efter det städ å nu ska vi iväg å handla lite granna och försöka komma på vad vi ska äta idag.

Ikväll kommer syrran! Tjohoo!! :) Fasen va kul... Hon kommer ikväll å blir ända till på torsdag! Topp!
Då har jag lite bärhjälp så ska vi se om ryggen blir bättre... Perfekt!

Nå nääää... Jag måste kila på affär´n.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe.. tack tack :)

2009-09-07 @ 19:37:58
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0