Hemma framför tvn

Pjuuuuh....
Då var dagen slut. Jobbet har gått bra. Jobbade med den "Nya" E idag och hon var ju döskön! :) Inga problem med den damen inte! :)
Drog ihop en bra kassa å ni sitter jag nydyschad vid datorn. Elise sover och Patrik är ute å käkar med jobbarkompisarna. Dom hade bastat och grejjat och Patrik kör alla i min lilla Golf. Haha! Hur dom får plats fattar jag inte! Hehe! Han får väl köra flera varv...

Elise har varit hos dagmamman och Ritva har hämtat henne igen idag. Huuuuh, va hemskt det känns att jag inte kan hämta henne själv oftare. Det blir så sent när jag jobbar mellan. Nästan hela kvällen har ju gått. Men som tur är hinner jag med att bada henne och ha den där varva ner tiden. (Dom dagar jag inte behöver jobba över alltså)
den är så himla viktig. Huuuh.... Usch! Jo det enda tråkiga med jobbet är att jag inte har lika mycket tid med Elise.

Nu idag ÄNTLIGEN börjar Greys. Jag har längtat som ett tok. Är dessutom mycket stolt över att jag inte tjyvkollat på nätet.. Det finns tydligen tre avsnitt ute redan där. Men jg har inte tjyvat.. Heheee!

Nä nu ska jag ta å läsa lite bloggs innan Greys...
Hejj hejJ!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaaa äntligen som vi har väntat på Grey´s!

Vem dör och vem dör inte? :o

Jag har inte heller tjuvkollat.. inte ens tjuvläst vem som skulle sluta och inte.

2009-09-30 @ 20:38:08
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0