HAHAHAAA!!!! Mamma uppmärksammade mig på detta!

Jag pratade med mammai telefon åsså frågar hon:

"Alltså den som kommenterat angående dina namnförslag... Trodde den personen att DU trodde att filmen heter Thelma och Elise?"

Jag blev aningens ställd för jag hade inte själv reagerat på detta.. Så jag gick in å kollade nu och JA, det låter ju som att personen tror att jag tror (oj vad invecklat det känns att skriva detta!) att dom heter Thelma å Elise. Men nä, faktum är ju att min dotter heter ju Elise. Å om vi hade haft en till flicka så hade dom hetat Thelma å Elise. NÄSTAN samma som tjejjerna i filmen Thelma and Lousie.
Hihi! Jag vet inte, jag kanske bara missuppfattade kommentaren avgör själv:

Postat av: okänd

Du tänker på Thelma å Louise, Catja! Å jag, Thelma är ju som sagt "upptagen". Å Nikolai..det låter som..(åh,bäst jag inte kommenterar) Som tur är har nu ju 5 mån kvar å fundera..;)

2009-09-19 @ 22:40:15

Kommentarer
Postat av: Emma

http://www.blimamma.se/gravid-vecka

2009-09-20 @ 12:39:41
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0